måndag 9 november 2009

Zzzzzzz ZZzzzzz

Klockan är 05.46 och jag har en superpigg dotter som sitter här bredvid mig vid köksbordet och ritar i sin målarbok. Vi har redan varit uppe i 45 minuter.. Gaaaaaaaah, är sååååå trött så jag vet knappt vad som är bak och fram.
Någon som vill byta till sig lite morgonpigga barn???

Idag är det skola hela dagen, först kursintroduktion sen första handledningstillfället för x-arbetet.
Ska inte gå på kursintroduktionen för Mathias är iväg och jobbar idag så han hade ingen möjlighet att åka hem och gå ut med Malva, så jag åker in till kl 10.30 istället.. Vill inte att hon ska behöva ligga själv hela dagen mellan 7-16.


Urk vad jag mådde illa igår, hela dagen kändes det som att jag var fruktansvärt åksjuk.. Känner att det kommer nog bli samma sak idag, hoppas bara man slipper spy inne i skolan, det är ju mardrömmen.. Blääää
Vore skönt om veckorna kunde gå lite snabbare så man blir av med illamåendet snart, för det finns inget värre...:(

Nähä dags att fixa fram lite frukost och sen dra med barnen till dagis..


Hörs senare...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar