söndag 8 november 2009

Vecka 7 och Farsdag

Då går man in i vecka 7 imorgon.. Känns som att tiden går så lååååååååångsamt. När jag väntade Ebba så rusade veckorna iväg och man hann aldrig reagera på att man var gravid, men denna gången tycker jag att man går och tänker på det hela tiden. Kan ju bero på att jag inte har så små barn denna gången. Ludde var ju precis ett år när jag blev gravid med Ebba så då var det ju full rulle. Denna gången så är de ju större, och Ludde och Ebba leker ju så himla bra tillsammans och sysselsätter sig själva, så det känns rätt skönt faktiskt.

Idag så sjöng jag och barnen för älsklingen och han fick en farsdagspresent, en tröja.. Lite senare idag ska vi hem till pappa och fira honom också, förutom det så blir det en lugn söndag tror jag.

Nä nu ska jag passa på och krypa ner i sängen och mysa en stund medan barnen leker i sitt rum..
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar