torsdag 12 november 2009

Torsdag

Sitter här och har precis hämtat hem barnen från dagis.. Riktigt grått och trist ute och det spöregnade förut när jag hämtade dem.. Usch hatar verkligen hösten...

Igår fick barnen sina sprutor och de var såååååå duktiga mina små gos. Inte ett ljud sa dem och satt som små ljus. Så efteråt gick vi ner och köpte glass i affären =)
*peppar, peppar* så har de inte fått någon reaktion alls på sprutan, varken ont i armen eller nånting annat. Så jag hoppas att det inte blir nått av det.

Jag skulle ju tagit min spruta igår, men Mathias kom hem så sent från jobbet, så jag ska gå ner till vårdcentralen idag och ta den för de har öppet till 19 idag..

Inte klokt vad veckorna går fort, redan fredag imorgon igen.. Skönt att känna att det börja röra på sig i alla fall :) Det betyder ju att v.12 närmar sig med stormsteg :). Idag är det en vecka kvar tills jag ska på hälsosamtal på MVC, ska bli spännande att se vad hon har att säga. Känner den barnmorskan sedan jag bodde i Söderåkra, och hon är ju inte en av mina favoriter direkt, men känner att jag orkar inte krångla och byta till nån inne i Kalmar, för det är rätt smidigt att ha det på hemmaplan=)

Nähä dags att börja förbereda lite mat tror jag..

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar