tisdag 17 november 2009

Hes dotter

Japp Ebba är hes som tusan och tappar snart rösten, så det är relativt lugnt och tyst här hemma just nu ;)
Det blev ingen större fara med hennes förkylning. Hon har haft lite skällande hosta i natt, men den blev bättre på morgonen och hon har varit pigg och glad och helt feberfri hela tiden, så hon gick glatt till dagis idag på morgonen.. *skönt*.


Idag har jag suttit hos Elin och vi har jobbat på riktigt effektivt tycker jag med arbetet. Har gjort klart våra enkäter som vi ska använda oss och skickat in till vår handledare, så nu håller vi tummarna för att hon inte totalsågar dem utan att vi för de godkända ;)
Känns faktistk riktigt skönt att vi har kommit igång och det känns som att arbetet kan bli riktigt bra, bara vi får in alla svaren till enkäterna som vi har räknat med.

Vad händer annars då?
Inte mycket faktiskt. Jag gick in i v. 8 igår och mår fortfarande som en sjösjuk sjöman och har en hemsk metallsmak i munnen så ingenting i matväg smakar som vanligt eller är gott!!! Inte ens mjölk som jag vanligt vis brukar hälla i mig kan jag dricka och då är det kris!!!!

Men, men, egentligen ska man väl inte klaga, finns ju de som sitter över toaletten dygnet runt de första veckorna, och det har jag ju sluppit som tur är.
Men hade varit skönt att slippa illamåendet till vi ska till Stockholm nästa helg, för det är inte så kul att sitta på ett x2000 som svänger som sjutton och må illa!! Blääää
Får ladda upp med en massa salta kex och cola så ska jag nog klara med resan upp=)
Vi åker ju Öresundståg enda till Alvesta så det är ju kanon.


På torsdag är det utvecklingssamtal med Ludde. Första samtalet på den nya avdelningen, ska bli spännande att se om de har samma uppfattning om honom som de hade nere på Fruskogen=)

Dags att försöka få igång hjärnan och tänka ut någon middagsmat..

So long!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar