lördag 7 november 2009

Datorhaveri...

Japp det är vad vi har haft.. Fick inte ens igång datorn igår därav den dåliga uppdateringen. Men nu har Mathias i alla fall ominstallerat den IGEN och lagt in ett annat operativsystem så nu verkar den funka *peppar, peppar*.
Igår var jag inne och gjorde det sista grupparbetet och det sista seminariet JIPPIE!!! Så nu är det "bara" x-arbetet kvar.. Phuu

Idag har varit en seg dag tycker jag. Vi åkte in till stan på morgonen och fixade farsdagspresent till min pappa och till Mathias. Har mått illa och haft ont i huvudet idag och varit allmänt darrig, så jag gick faktiskt och lade mig och vilade en stund mitt på dagen. Inte för att det blev något sovande med två huliganer som hade sjörövarjakt här hemma.. =)
Sen efter det har det inte blivit många knop gjorda här hemma. Men ibland behöver man ha såna dagar också..

Imorgon blir det till att åka till mamma och pappa och fira pappa och självklart ska barnen uppvakta maken på sängen :)

Nähä dags att ta hand om huliganerna innan de river rummet.. Tror djävulen har flugit i dem idag.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar