onsdag 4 november 2009

Titta det snöar...


Ja inga jätteflingor direkt med lite vitt är det allt som kommer ner från skyn..Åhhh tänk om det kunde bli lite vitt på marken, skulle varit mysigt..=)

Sitter här och tragglar med min VFU_rapport, alldeles snart klar och då är det till att sätta sig över böckerna igen för att förbereda för morgondagens seminarie..

Sitter här i huset och har bara lyse och ström i halva. Varför då undrar ni? Jo det ska jag tala om :)
Jag hade en make som troligen inte var riktigt vaken idag när han åkte till jobbet för han backade ut bilen utan att dra ut sladden till motorvärmen. Så den satt fast i kontakten på garaget så den slets ju ur när han backade.. FÖrmodligen gjorde detta att det gick en säkring ute i proppskåpet som sitter på utsidan av huset. Självklart hade vi inga såna säkringar hemma, så jag får snällt hålla mig i köket idag för att ha lite lyse.. ha ha ha.. Mathias får fixa såna innan han kör hem idag..

Nähä nu har jag latat mig tillräckligt länge, lika bra att ta tag i pluggandet så jag blir klar nån gång..

Hörs ikväll..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar