torsdag 19 november 2009

rena sjukstugan..

Det hostas, hostas och hostas här hemma för tillfället. Både Ebba och Ludde ligger numera sjuka. Ludde åkte på hög feber och denna jäkla skällande hostan igårkväll. Han gick från kärnfrisk till sjuk på 10 minuter..
Så idag har jag haft båda barnen hemma och de kommer få vara hemma imorgon också. Känns som att det är lika bra att de får vara hemma så de hinner bli riktigt friska innan de går tillbaka till dagis.

Så det har inte blivit många knop gjorda här hemma idag. Elin var här en runda på förmiddagen och vi satt och pluggade lite och gick igenom vad vi behöver göra på arbetet innan helgen. Därefter fixade jag lite lunch och sen gick barnen och jag och vilade en stund.

Så ni kan ju förstå att ajg inte har särskilt mycket att skriva om just nu:)
Skulle ju varit på hälsosamtal på MVC idag, men fick ju avboka det pga barnen, så jag ska försöka ringa och boka om tiden tänkte jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar